Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sofie - 25 november 2009 07:38

Förhoppningsvis kan det bli att min dotter få vaceneras idag men det vet jag inte förän kl 8.00 det är långa minuter kvar känns det som men det skall bli skönt att få en rätsida på det man är lite orolig att hon skall få det och då skulle man inte förlåta sig själv... Jag vill att hon skall vaceneras för man vet aldrig om det är någon som kommer hem som ej är vacenerad som bär på det och då skulle jag aldrig förlåta mig själv man har varit så nojig men kanske inte tillräkligt.. Nakdelen är att det är rätt många som får vacenera där vi skall isådana fall så det kan bli i lite vänte tid´.. Men det kan jag ta..


Svärmor opererade starr igår och det gick bra fick jag höra det känns skönt. Hoppas hon kommer märka skillnad nu att hon börja se bättre:) Vi tänkte på dig:)


Kl 08.13

Vi fick inte göra det idag de var hårda med att det är 6månade som gäller.. Men det är ju bra att de håller det då..


Så idag blir det börja julstäda  som gäller samtidigt som lillan är sjuk:) Men hon är bara förkyld än så länge i alla fall. Så nu blir det full fart med annart i stället...

Men man vet aldrig hur det går förän man har börjat:)

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards