Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Sofie - 3 november 2009 07:19

Idag är det dax för babyrytmik igen:) Det var två veckor sen nu eftersom det har varit lov så har det inte varit någon babyrytmik förra veckan. Så idag ser jag fram emot det. Det är trevligt för en annan med att sjunga och dansa med sitt barn:) Jag har alltid gillat att sjunga och dansa så det är uppskattat för en annan..

Igår var vi på föräldragruppen och det var trevligt att vara där igår det var två till som inte var med förra gången. Marie Lantto ifrån Ronneby var och informerade om Babysim &Babymassage vi fick prova på kolik massagen på våra små.. Min dotter tyckte det var mysigt det var trevligt för en annan också att sitta och prata och fråga om det var något vi undrade över.. Jag sa att det massagen var något jag hade velat gå på för det är riktigt trevligt att göra det och jag hoppas att det kommer att bli lika trevligt vi börjar på måndag och sex veckor fram:)

Vi är tre från familjegruppen som tillsammans skall gå på massagen:)


  

Jag har funderat på vad jag vill gör med mitt liv vad jag vill jobba som med mera.. Jag hade velat utbilda mig till massör men jag har börjat leta efter utbildning för det är integratis det:( tyvärr det hade varit riktigt kul att få jobba med människor men sen är jag lite sådan att vill jag klippa naglarna det är jag skeptisk till nu när man har långa naglar men jag har några månade på mig att fundera jag har ju tid på mig:)

  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards