Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Sofie - 6 november 2009 15:03

Då var det fredag igen och ännu en arbetsvecka har gått för de som jobbar.. För vissa har det varit en helt underbar vecka det har varit mycket men det skall förhoppningsvis bli lite lugnare nästa vecka..

Slipper ränna på stan då i alla fall.. Jag har försökt att hitta något tills i morgon.

Vi skall på Lasse Stefanz då så lillan skall ha barnvakt för första gången.. Känns lite lustigt men det skall bli trevligt att komma iväg..

Vi skall först bada i varmbadhuset i Karlskrona sen skall vi ut och äta sen till Lasse..

 Lillan skall vara med och bada innan jag kör henne till farmor jag tåller ej klor så jag skall duscha hos svärmor så jag inte få värdens klåda...

  

Men ikväll blir det en hemma kväll med bara mamma och pappa så vi får mysa med henne:)

Imorgon blir hon bortskämd av farmor och farbröderna..


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards