Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Sofie - 23 november 2009 06:59

Denna helgen har det h'nt jätte mycket här hemma:)

I lördags var vi på  kalas en liten runda skall på kalas igen på lördag.

Igår fick vi ett ryck åkte och hyrde ett släp och började rensa i källaren. Vi har nästan fyllt ett släp med skräp vi har haft i källaren. Man kan inte rikigt fatta att man har så mycket skräp..

Man blir rätt glad av att få ut allt skäp och få lite ordning. Vi måste plocka i ordning lite och få det bättre. Men till 95% av allt skräp är ute nu och det känns underbart kan jag lova..

Har även hittat alla jul sakerna det är ju snart dax för att ta upp det med... Men det är kul att få lite ordning och reda sen är det ju lillans första jul och det är specielt kan jag lova vist nu är hon så liten att hon inte kommer minnas den men vi kommer ju minnas:) Så det blir stort sätt att städa lite varje dag för att bli färdig som jag vill ha det i alla fall..

  


Igår var hon inte alls som hon bruka hon ville inte sova alls hon var ledsen så en extra flaska mat och somna hos mamma och pappa så blev det bra...


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards