Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Sofie - 14 november 2009 09:28

Idag händer det mycket här hemma min sambo har fått för sig att han skall börja riva i på våran toalett.. Han skall slita ut elementet, listerna och sätta pannel i taket.. Vi skall måla om där inne med och kanske byta matta måste bara hitta något en annan vill ha.. vi har inte bestämt oss ännu men det blir nog bra när det väl börja hända något tror jag..


  


Lillan har fjantat med maten de sista dagarna när jag ammar henne vill hon inte hon bara skricker och ta bort huvudet.. Så jag fick fixa ersättning till henne och eftersom de tror hon är mjölkallergisk.. Men vi har ringt till läkarna de måste göra en utredning på henne.. så man får veta.. Men ersöttningen var inga problem att ge henne hon äter utan att säga något.. Så det känns bra att man får i henne något i alla fall...  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards