Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Lite nytt:)

Av Sofie - 15 augusti 2010 19:52

Imorgon är min sista dag som mammaledig.. Men jag skall inte börja jobba rikigt ännu. Som ni nog förstå om ni läst tidigare inlägg har jag en närvskada i höger ljumske. Som tyvär spöka väldigt mycker för mig. Jag lever på tabletter men blir inte bättre för det.

Denna helgen har varit rolig. I går var vi nere på torget en runda på något de kallade barnkalaset allt var gratis för barna. Lillan åkte sin första karusell:) Mamma var tvungen att åka med. :)

  

På tisdag börjar inskolningen med lillan tiden har bara sprungit iväg vill jag lova. Allt kommer att bli bra när man bara kommer in i dettta...

Vi har även nu i sommar varit på Ronneby bruns bad det var riktigt fint och lillan älskade att bada sista doppet innan vi skulle börja packa ihop.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:09

”Människor misslyckas sällan eller aldrig,  de upphör bara med att försöka.”   ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka  än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla." ”Ju mer du litar på krafter utanför dig sjä...

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:26

En ängel som alltid önskade  att få vara fri har nu blivit det Han lämnade marken så vackert, inget kunde hindra honom Himlen har fått tillbaka sin ängel Han flyger nu fri som en fågel Men här på jorden saknas ...

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker. En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett st...

Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova! Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:27


Att man kan känna sig så tum.   Som allt gått i tur, dagarna känns som en evikghet som runnit ut, livet känns kallt och grått, att man kan såra någon man inte vill, att ett ord kan bli så fel, man kan lätt förlora ett förtronde, men att...

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards