Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg under september 2010

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker.

En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett stort lycka till.

Ett par vänner te oss kom hem från utlandet igår och min svärmor kom hem förra söndagen allt detta med utlandet gör att man vill inget annat än att åka utomlans... Imorogn har lillan studiedag och skall därför tillbringa den med sin mor och en barndomsvän.


Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova!

Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer jag inte längre skriva om saker som står mig nära och det är mig och min familj det handlar om. Jag har blirvit sårad så mycket så nu får det vara ett stopp......


Vilken underbar dag det har varit idag det är så man kunde tro att sommaren var på väg tillbaka:)

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards