Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Dåligt!

Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova!

Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer jag inte längre skriva om saker som står mig nära och det är mig och min familj det handlar om. Jag har blirvit sårad så mycket så nu får det vara ett stopp......


Vilken underbar dag det har varit idag det är så man kunde tro att sommaren var på väg tillbaka:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:09

”Människor misslyckas sällan eller aldrig,  de upphör bara med att försöka.”   ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka  än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla." ”Ju mer du litar på krafter utanför dig sjä...

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:26

En ängel som alltid önskade  att få vara fri har nu blivit det Han lämnade marken så vackert, inget kunde hindra honom Himlen har fått tillbaka sin ängel Han flyger nu fri som en fågel Men här på jorden saknas ...

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker. En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett st...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:27


Att man kan känna sig så tum.   Som allt gått i tur, dagarna känns som en evikghet som runnit ut, livet känns kallt och grått, att man kan såra någon man inte vill, att ett ord kan bli så fel, man kan lätt förlora ett förtronde, men att...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:20

Du ger mig den trygghet jag behöverDu ger mig det hopp jag vill haDu skapar den tro som jag ibland sakarDin vänskap är värdefullUtan dig skulle det vara svårtUtan dig skulle många frågorfortfarande finnasMed dig blir allt mycket lättare Vår vänskap ä...

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards