Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sofie - 15 november 2009 12:45

Nu idag är det tredje dagen min dotter inte inte vill amma dagtid hon blir ledsen och arg när jag lägger henne intill bröstet.. Men att ta flaskan är inga problem.. Jag fick köpa ersättning i fredags för att när jag pumpar kommer det inte ut lika mycket.. Så nu börjar en jobbig fas för en annan nu skall jag sluta amma och det tar ju mer än tre dagar kan jag lova det jobbigaste är när det spänner och blir klumpigt kan jag lvoa men det kommer bli bättre jag skall bita ihop det är det ända jag kan göra just nu jag kan inte tvinga henne prescis.. En kompis tippsade om en ersättning den funkar kanon den tar hon utan problem hon säger inget utan äter nästan upp allt:) Så det känns bra att veta att hon i alla fall får i sig något det är ju det som är vikigast kan jag ju säga.. Men under natten ammar hon utan problem.. Men hon är väl så trött att hon inte bryr sig då:)

Degt ömmar i brösten så jag får pumpa ut trycket i bröset men det är bara att blita ihop det går över säger de som vet:)

Tog ett kort på coolingen igår:) Innan hennes mamma var lat och badade henne i vasken:)


Imorgon börjar massagen det skall bli roligt att få göra nåot annurlunda..  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards