Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 4 januari 2010

???

Av Sofie - 4 januari 2010 14:15

Jag har börjat grubbla mycket fundera på både positiva och negativa saker..

Min sambo har fått köra lång sväng idag med sin lastbil han är på väg hem från lund så det är skönt att det finns för han att göra:)


Lite vad jag fundera på!!


Jag undra vad jag vill med mitt liv egentligen jag har inte en aning känns det som vad jag vill jobbar som med mera. Det jag har kommit fram till som jag vill är att både jag och min sambo kan jobba hemomkring med tanke på lillan men man vet aldrig hur det blir man får ju ta det jobbet man får om det skulle hönda något..


Att vuxna männikskor skall kunna lösa saker och ting utan att komma ner i sandlåde nevå..

Man ser det överallt än nära och kära,kollegor med mera..  Man fattar ibland inte något.. Och vissa av de skall vara äldre än en annan. Men beter sig som fjantar..


Det är mycket som snurra i huvudet...

Men det löser sig allt..

Av Sofie - 4 januari 2010 11:29

Idag är en sjuk dag här hemma både lillan och jag är sjuka helt slut bägge två.. Skallförsök vila så mycket som möjligt idag så man orka med natten det kan bli jobbitg det har denna natten varit i alla fall...


  


När man är sjuk börjar man fundera för då gör man inget annat vöttigt i alla fall,,

Tiden går så fort kan jag lugnt säga man undra lute vad har hänt..

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards