Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Sofie - 22 januari 2010 07:23

Vi tog att lugnt på morgonen försökte få lillan att sova. Hon vaknade vid 05.30 Men somnade efter en och en halv timme drygt.. Men det gick bra sen..

Sen tog vi ett besök hos mina föräldrar det var trevligt mamma hade bakat en kaka gott:) Lillans gudmor följde med vi skulle kolla på mammas nya bebis lillan som hon heter.. Det är en liten bernasener valp så söt:) Och busig var den..

Vi hade rikigt trevligt allihopa..

Sen åkte vi förbi min kompis hästar som finns i Ronneby men vi såg inte så mycket från vägen.


Sen sov lillan så gått en bra stund i alla fall hon behövde det.. Vet ej vad det var med henne hon har varit lite grinig / orolig nu ett tag det är allt annat än kul kan jag lova..

Jag var iväg på kvällen var nere i affären och handlade en snabbis då hade lillan vaknat hon hade varit jätte ledsen så hennes pappa.. Vet ej varför sen somnade inte hon före 22.30 Sen har hon varit orolig hela natten det är rätt jobbigt för en annan med när hon är sådan för det är jag som går upp till henne... Men jag hoppas att denna dagen skall bli bättre det behöver vi allihopa..


Det som står på agendan idag blir nog ett besök till Maxi vi behöver handla mat det är rätt tomt här hemma..

Annars tror jag vi skall busa som vanligt..

Av Sofie - 22 januari 2010 07:19

Grattis till er lilla flicka:)

Skönt att allt har gått bra. Men brotom ut hade hon allt..

  


Min sambos lillasyster / lillans enda faster.

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards