Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sofie - 17 januari 2010 11:09

  

 Nu har jag varit rikigt dållig på att skriva.. Jag har haft fullt upp med allt möljigt vi håller på att renovera lite överallt känns det som men det håller på att bli bra kan jag lova..

Jag håller på mest med toaletten uppe.. Vi har slitit ut alla elementen i hela huset det är rikigt skönt men det ser lite lusitgt ut.. 

Men det blir bra när det bli klart tror jag,..


Igår kväll var vi ett gäng kompisar som var och åt en pizza och bowlade ihop det var rikigt trevligt det tyckte lillan med hon var hel nöjd över allt.. Fast hon brukar sova vid 20 men igår var vaken till 21.30 Men det gick bra hon är dukigt hon..

Vi träffades och hittade på nåogt ett gäng för att min bästis skall åka den 1 feb..  Då skll hon rycka in igen och denna gången är det bara 3 månade men det könns hemskt att när hon väl kommit tillbacka så skall hon åka igen men denna gången skall vi hälsa på henne hon skall fakist till gotland men det kommer hon fixa tror jag hon kan bara hon vill.. Men man kommer att sakna henne vi har hittat på rätt mycket sista tiden..


Men du vet att du betyder allt för mig vännen..


  


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards