Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

???

Av Sofie - 4 januari 2010 14:15

Jag har börjat grubbla mycket fundera på både positiva och negativa saker..

Min sambo har fått köra lång sväng idag med sin lastbil han är på väg hem från lund så det är skönt att det finns för han att göra:)


Lite vad jag fundera på!!


Jag undra vad jag vill med mitt liv egentligen jag har inte en aning känns det som vad jag vill jobbar som med mera. Det jag har kommit fram till som jag vill är att både jag och min sambo kan jobba hemomkring med tanke på lillan men man vet aldrig hur det blir man får ju ta det jobbet man får om det skulle hönda något..


Att vuxna männikskor skall kunna lösa saker och ting utan att komma ner i sandlåde nevå..

Man ser det överallt än nära och kära,kollegor med mera..  Man fattar ibland inte något.. Och vissa av de skall vara äldre än en annan. Men beter sig som fjantar..


Det är mycket som snurra i huvudet...

Men det löser sig allt..

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 januari 2010 18:33

Det brukar vara så att man kommer i stunder då man tänker extra mycket på allt.
Men du ska se du vet till slut vad du ska göra:)

Ja tyvärr är det så att många inte kan göra något annat än att vara i sandlådan.
Det spelar inte någon roll hur gamla de är utan en del har bara svårt att bli stor. Eller att se vad man själv gör för fel, för det är alltid lättare att se vad andra gör.

Ha en bra kväll och krya på er

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:09

”Människor misslyckas sällan eller aldrig,  de upphör bara med att försöka.”   ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka  än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla." ”Ju mer du litar på krafter utanför dig sjä...

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:26

En ängel som alltid önskade  att få vara fri har nu blivit det Han lämnade marken så vackert, inget kunde hindra honom Himlen har fått tillbaka sin ängel Han flyger nu fri som en fågel Men här på jorden saknas ...

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker. En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett st...

Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova! Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:27


Att man kan känna sig så tum.   Som allt gått i tur, dagarna känns som en evikghet som runnit ut, livet känns kallt och grått, att man kan såra någon man inte vill, att ett ord kan bli så fel, man kan lätt förlora ett förtronde, men att...

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards