Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Sofie - 19 januari 2010 07:07

Vilken går dag jag hade.. Den började helt underbart att vara på massage och bara mysa och njuta av livet som det skall vara för en annan.. Sen gicka allt emot mig vi skulle beställa golv med mera från henrikson och hade glömt möta så det vara bara hem och mäta ner igen.. Sen när vi kom ner så var det inte så vi hade tänkt oss nu var det lite ändrade regler till ett vårtrum så det måste vara uppvik på mattan och vårtrumsfärg på väggarna.. Men en god bekant hlälpte oss så det blev som det skulle och att vi fick rätt saker.. Jag har själv fått bestämma färgen det blir lite mer grön /grå kommer nog bli bra nu skall det bara slitas ut lister/ spackla innan man kan göra så mycket mera.. Men det kommer blir bra den dagen det är hel klar..


Sen åkte jag hem till en kompis för att ge lillan mat för att kunna fortsätta göra mina ärende.. Då kan jag lugnt säga att min dag ändrades till 110% Från att vara lite små stresad blev jag både arg och rikitgt ledsen fick ett trevligt sms, samtal... Jag säger bara det ör det någon som vill mig nått ring mig då inte var så jävla feg till en början och skicka mes det är fegt..

Sen när man ber att jag vill inte lyssna mer fortsätt inte då.


Jag har lovat mig själv att detta var sista gången någon skall prata problem med mig.. Jag har varit där för bägge när de har velat prata men det vände och blev mitt fel.. Så det gjorde att jag fick nog jag klara inte av att ta andras skit jag har nog med mina egna problem och att se till att vi här hemma mår bra..

Men men jag blir bara så arg på allt sådant så jag får panik kan jag lungt lov och säga..

  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards