Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Sofie - 8 januari 2010 20:37

Hon tyckte inte om sin mammas mat..

Hon åt först ett par skedar sen började hon klökas.....

Så det var mitt betyg..

Det kan ju med vara konsistensen men det tror jag inte hon gillar helt enkelt inte mammas mat...


Av Sofie - 8 januari 2010 12:22

Gud som haver barna kär

ser till mig som liten är

vart jag än i värden vänder

står min lycka i guds händer

lyckan kommer

lyckan går

Du för blir fader vår

 

  

Av Sofie - 8 januari 2010 12:07

Idag har jag provat att göra en eget mellanmål till lillan:)

Det gick bättre än jag trodde det blev mango / honungsmelon.. En höjdare för mig i alla fall.. Frågan är vad hon säger när hon skall få det sen när hon skall äta när hon sovit klar...

Även maten hon skall få nu till lunch har jag gjort själv.. Jag är lite feg så det är först nu jag våga prova göra eget lite mera potatis har hon ju smakat som man själv gjort med allt annat.. Idag får hon en udda blandning köttfärsås och ärtor och potatis men ihop vad det inte så farligt det var rätt gott det är ju ändå en enda gägga det hon äter:) Men det skall bli kul att se vad lillan tycker.. Hoppas hon gillar det det är ju alltid en stor fråga..  Jag provade först mixa makaroner men det blev stora bitar och det är hon inte rikigt van vid så man är nog lite för feg tror jag i alla fall..

Vi märker det om en stund vad hon tycker om mammas mat:)


   Ute och skottar snö med mamma och pappa den 6/1..

Kallt var det.. det syns på kinderna..:)


Igår var jag och en kompis och körde runt i hemma byn och kollade olika dagis för det är ju så att man har märkt att tiden går undan.. så det är snart dax för det med..


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards