Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sofie - 3 januari 2010 13:48

   Idag har vi inte gjort allt för mycket.. Lillan har sovit dåligt i natt så en annan har varit vaken mycket i natt.. Hon har hoppat mellan våran och hennes säng...

Men annars har det inte hänt allt för mycket har följt med när hennes pappa rastade lastbilen en runda:)

Sen när vi kom hem så la lillan och jag mig i sängen och vilade en timme det var behövligt från bägge sidor tror jag i alla fall..

Lunchen för lillan idag blev coscos , kykling och tomatsalsa.. Och banan/ katrinplommon till efter rätt..

Jag skall se till att börja göra mycket egen barnmat men jag är nog lite feg tror jag.. Men jag fick en ny mixer i julklapp så det blir att inviga den med beredan tror jag.. Den är kaonon bra för övrigt måste bara lära mig göra mera saker..,

Jag skall bara ta det lugnt idag det är ju söndag..



Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards