Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sofie - 21 december 2009 07:56

Denna helgen har vi haft fullt upp med att skotta snä:( det är inte alls upphetsande det är rätt drygt kan jag lova..

Nu tycker man inte att det behöver komma mera snö nu har vi snö så det räker så är det bara:) Det var rikigt länge sedan vi hade mycket snö och för hoppningsvis så stanar det till jul:) Man vet aldrig nu för tiden..

Ikväll kan det bli en runda ner till torget i Ronneby the playtones kommer hem från strängnäs efter att de vunnit dansbandskampen 2009:)

Grattis på er gubbar:)

Igår var vi på kalsa för min lille bror en runda det var trevligt bortsätt från att min sambo hade feber och mest bara var han var rätt däven det är aldrig kul när det är så..

Lillan har börjat äta gröt på morgonen tiden går så fort hon blir bara större och större. Snart skall man börja jobba med men det är länge till:)

Hon är så dukit mjölkfri banan gröt mums..

Ne nu är det någon som vakar och skall äta lite Ha det gött alla glada:) 


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards