Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Sofie - 2 december 2009 11:02

Nu är det värkligen dax att få lite ordning och reda här hemma!!

Jag har tagit det lugnt hela veckan sen jag kom hem från sjukhuset och det är så att jag skall fortsätta göra det men jag kan inte sitta i soffan och bara slo när det ser förjävlugt ut.. Min sambo hinner inte med allt själv heller med takne på att han jobbar heltid..  Måste bara plocka iordning lite i alla fall för att det skall kännas bättre här hemma det gör ju lite i alla fall..

Jag har tankar på att måla om allt vitt i köket. Även inne i skåpen och det kommer att bli bättre det kommer se renare och finnare ut.. Hoppas att det kommer att bli bra..  Få vänta tills gubben kommer hem för att få lite hjälp med det.

Vi var nere i stan igår och kollade färg till badrummet jag fundera om man skall lasera väggarna för att det inte skall bli som alla andra har det men jag vet inte man kan göra så mycket att jag får panik ibland. Men det blir nog bra när det väl börja hända något det är lite annat som måste hända först innan vi kan börja där inne..


Imorgon skall jag till k-na med min dotter hon har en tid på barnmottagningen. Vi skall kolla hennes alergi för att få veta om hon är mjölkalergisk eller bara överkännslig det är aldrig kul när de skall sticka henne men det är en bra sak att få veta om det är något eller inte.. Speciellt nu när hon äter ersättning med är det vikigt att få ett svar på det.

Innan vi ska till läkaren skall vi träffa min mamma min dotters mormor. Hon skall hålla linedance i kalligeskolan får åk 9 i morgon det skulle jag igentligen gjort men jag måste till läkaren med lillan och sen vårar jag inte dansa eftersom jag var inlagd och har fortfarande ont i magen man får vara lite försikig man lever ju bara en gång och det finns mycket att leva för kan jag lova:)


  


Min sambo fick igång våran MSN! det var rikigt länge sen man var inloggad där. Men det fungera och det är alltid kul..

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards