Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Sofie - 7 december 2009 14:50

Lillan låg på en filt och busade men hon låg inte stilla nu kan hon flytta på sig och det är bara att passa upp för hon är snabb:) Det är mysigt att hon utveckals men det hade varit mysigt om hon legat stilla med:) Så ni som har barn som ligger där ni lägger de njut tror mig:)


Vi var på massagen idag och lillan krålade och snurrade sig över den andra bebisen helt galen är hon. Marie bjöd på rikigt goa kakor idag med som vanligt!

Det är rikigt trevligt att komma ner till henne och massera och prata lite.. Hon har alltid ett emne innan vi börjar idag var det fakitst hur våra barn har fått sitt namn! Rätt komiskit men bägge branens fädrar hade kommit på de:) Skönt att killarna kan komma på något..

Marie visade tomtar och en gran bland annat som hennes släkting hade gjort jag säger bara Waw det var rikigt fina saker hon gör.. Att man bara kan göra sådan är häftigt. Sen hade hon en indian som ögorna följde en när man gick rikigt otäkt tycker en annan:) Men det var fina saker hon gör:, om man hade kunnat det vad roligt det hade varit.


När jag kom hem var det att buta kläder och ställa sig med penslen i handen och måla i köket det blev rikigt bra det var sista gången i överskåpen nu:) Så i moorgon kan jag förhoppningsvis börja ställa in sakerna som står över hela köket.. Det skall bli rikigt skönt att få det lite normalt kan jag lova.


Imorgon skall jag vara i köket nästan hela dagen skall fakist göra smörgåstårta:) Jag skall handla först:)


bland de först bilderna på lillan:)

  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards