Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Sofie - 9 december 2009 08:33

Min morgon började 05.17 med att våran dotter började vakna till liv.. Hon har faktist inte ätigt alls i natt men hon somnade först vid 20 tiden och vakande av en kompis son en liten stund senare. Då satt hon uppe ca 30 min till och sen somnade hon runt 21. 30 sen har hon inte varit vaken mer i natt så när hon vaknade var det ju klart att hon ville ha lite mat vem vill inte ha det så när man vakna

  


Sen så fick hon ligga i mamma och pappas säng och somna om. Vi gick upp strax efter 06.00 och åt lite ihop det är alltid lika trevlig måste komma in i det igen det känns bättre att äta ihop och man får så mycket mera gjort på dagarna..

Jag har hunnit med att göra en hel smörgårstårta nu på morgonen till ett företag i stan som jag skall åka och lämna till de runt lunch

Och jag gjorde även en igår som vi bjöd min sambos chef med familj. Vi är goa vänner, och han älskar smörgårstårta så det är roligt att bjuda någon som uppskatta det så:)


Idag är det lucia avslutning med alla kyrkans grupper i Ronneby heliga korsets kyrka:) Så det är ju rytmiken som har sin avslutning kan man säga:)

Min dotter skall vara en tomte mor:) det skall bli trevlig att träffa alla det var ett tag sen med tanke på att hon och jag inte har mått så bra..

Men nu är det bättre:) Hoppas att det förbli så..

  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards