Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Sofie - 10 december 2009 10:25

Jag har börjat fundera en massa på allt..

Positivt som negativt..

Jag undra vad jag vill göra med mitt liv vad jag skall ta mig till.


När dagen känns tung och livet känns kallt.

Så är det så svårt att se en mening med allt.

Så ensamt det är att bära en sorg.

Men bördan kan lättas med andras försog.

Så enkelt det är att få nya vänner

Men svårare att finna riktiga vänner.

Men många har svårt att säga det som behövs 

För tankar kan värma och ord kan göra rikigt gått

En blick kan berätta att du förstått

Så tänk nu på det att var rädda om er

För man vet aldrig vad som händer här i livet

För vissa blir det längre än för andra.....

Men tänk på det att livet är aldelles dör kort :)


Va rädd om de du tycker om och var aldrig feg att visa vad du tycker/känner..

Inget fel att gråta,skratta.


Sitter och tittar på runaway bride.

Rätt rolig film faktist.



Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards