Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Sofie - 16 mars 2010 11:16

Nu har jag pratat med min läkare.......

Jag skall till en början sluta äta diklofenac:) Men det var inte allt kan jag säga nu är det igån nu skall jag försöka få tag på sjukgymnast och sen är det även en ny kontraströnken som gäller... VILL INTE..

Sist jag gjorde det gjorde det as ont.. Men jag får bita ihop och hoppas att de hittar felt på mig istället.. Sen skall jag även rönka ahöfterna så det inte är där felet sitter jag kan ha snebelastning av de men jag fattar inte alls allt för mycket men vi får ta ett steg i rätt rikitning nu.. Men doktorn skulle fixa så att jag får en tid fortast möjligen till rönken för det tyckte han var vikigt men tanke på mina problem med värken..


Són jag sa till han skall man inte kunna njuta av att vara mammaledig?? Jag orkar ju inget jag har problem av att gå en runda för det gör ont och så skall det inte vara..

Hoppas att det går undan nu med allt men som man vet det gör det väll knappas nör det är lanstinget man pratar om..


  

Tur att man har sin lilla glädje spridare..

Av Sofie - 16 mars 2010 09:11

Denna mage det börjar bli rätt drygt att ha ont nu..

Som tur väl är väntar jag på att min läkare skall ringa dag och det skall bli spännande för så här ont tänker jag inte gå med på att ha till och från jag klarar ju knappt av något´.. Jag vågar int egå ut och gå en runda för jag har så ont och det är sjukt.. Känner mig inlåst pga värken.. Men men jag får väl se vad han säger. Leva på hoppet ett tag att det komemr hända något nu får man allt göra.

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards