Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sofie - 11 mars 2010 13:52

Sitter och lyssna på musik det är rätt skönt att bara vara låten började bra

Ibland kommer solen, Ibland faller regn, Ibland är man förlorad.....

Lite så är det nog ibland...

Lider men alla som har det svårt just nu....

Jag har träffade en idag som sa att han hade sätt mig när jag var rikigt liten och tyckte jag hade blivit stor.. Han undrade även hur det var med min familj..

Det var rätt kul att täffa han på vuxna år han är rikigt trevligt och väldigt öppen och ärlig fick jag i alla fall för mig. Så om du läser detta säger jag bara tack för att du förjylde min dag det började bra när jag fick en bra förmiddag.. och inget har gått så mycket emot mig som vanligt..

Så du är nog en liten ängel allt..

Jag har börjat dagdrömma om allt mitt liv med mera..




Drömma kan man alltid göra............

Hade varit trevlig och vinna lite pengaar då kan vissa drömma gå i uppfyllelse i alla fall............

  

Tycker denna är helt underbart fin.



Av Sofie - 11 mars 2010 09:58

 


Dessa bilder menade jag:)     

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards