Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sofie - 15 mars 2010 10:27

  


Hoppas att ni alla har haft lika musig helg som vi:)

I lördags åkte vi med gubben han jobbade så det blev en resa till malmö lillan var kanon duktig sen igår blev det ett efterlängtat besök till kalmar IKEA:)

Det blev ett par fynd kan man säga som min sabo sa igårkväll räker det inte att man går på ikea ett par timmar man har lika många timmar på att skruva ihop allt med:) Men han fixade det bra kan jag säga.. Blev bland annat en byrå till hallen i Lexvikserien som vi har allt annat i:) Och lillan fick en iglo tält att  ha sina leksaker i till och med mamma får plats i hennes tält:)


Lillan har blivit lite förkyld hon sov till 08.30 i morse det var skönt för en annan..

Och hela natten med somnade vid 20.30 iågr kväll helt färdig var hon:)

  

Ikväll blir det att gå på resturant med min storebror med flera som gäller det skall bli trevligt:) Länge sen man tog det lite lugnt känns det som men det skall bli trevligt..

Skall även försöka hinna med innan att tona bilens rutor filmen har kommit det kommer bli bra tror jag:)

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards