Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Sofie - 18 augusti 2009 14:59

Idag skall våran kanin får ett nytt hem.. Han skall få en flickvän:) I onsdags la jag ut han på blocket för att se om det var någon som hörde av sig det ringde en trevlig tjej här i närheten och sa att hon ville ha han men de skulle resa bort över helgen så hon undrade om det var okej att hämta han som idag och det lätt ju bra i alla fall.. När hon ringde idag innan hon kom sa jag till min sambo att jag tror jag vet vem det är när hon presenterade sig vid namn Åsa..När hon kom visade det sig att jag hade rätt.. vi har dansat ihop för ett par års sedan och de har andra djur med så det kändes rätt att hon har honom.. När hon körde ner handen gjorde han inget han började gosa med henne och det känns bra.. Jag tror han kommer få det riktigt bra hos Åsa och hennes familj.. Vi skall ner och hälsa på han lite längre fram så får man se hur bra han har det..  Lycka till med din nya familjer vän Åsa 

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards