Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Sofie - 7 augusti 2009 13:49

Jag och min dotter har gått ner till moster en runda vi kollade när de höll på med sina fönster det är lite jobb med det när man skall måla om och göra det fint... Hon hade gjort sylt så vi fick en burk med oss hem.. Det var riktigt god var ju tvungen att köpa så vi gjorde pannkakor och sylt man var för nyfiken på vad den smakade men det var bättre än att äta köpt i affären.. Det blir nog Tacos lite senare sen när min sambo har hållit på lite med infarten.. Nu i eftermiddag skall han börja gräva bort en massa jord till hans lastbilsparkering det kommer att bli riktigt bra när det är klart.. Han har så mycket att göra & att tänka på.. Man vill göra allt för att avlasta han lite men det är inte alltid så enkelt...  Här nere är det strålande solsken:) 

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards