Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Sofie - 1 augusti 2009 23:00

Den 1 Augusti 2008..Idag har vi ägt vårat hus i ett år tiden går alldeles för fort tycker jag... Men vi satt och kollade på kort, hur det såg ut när vi flyttade in. Det är lite som har hänt sen dess.. Bla....Infarten har ändras från att vara halvt igenväxt med gräsmattan till att ha fina kanter som skiljer singeln med gräsmattan och en fin plan där man kan parkera.. Inne har vi bytt golv i vardagsrummet/kök.Sovrummet målade vi om till mörkblått och la in ett nytt golv..Halen håller vi på med nu i år.. Har rivit en städskåp som var där så hallen är bredare tapetserat om, lagt nytt golv bytt kamin den står för tillfället i delar i hallen och skall monteras upp i veckan..Sen är det bara listerna som skall upp.. De ligger i förrådet..Toan målade vi om när vi flyttade in..I Källaren målade vi vägarna vita, samt lagt in ett plast golv. Trappan ner målade vi ljus grå.. Det vi har gjort än så länge har blivit bra men som det är med hus blir man aldrig helt färdig.. Det finns alltid saker att göra.. Nästa projekt är ute nu när det är finare väder.. skall fixa ordning min sambos lastbilsparkering riktigt ordentligt.. Sen är det att slita upp en massa buskar och rensa upp in till grannen..    

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards