Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sofie - 7 april 2010 19:27

Denna väntan är inte rolig..

Pratade med kirurgavdelningen igår och de sa att det kan ta ett tag för mig innan detr blir opertion men jag skall ringa imorgon till karlshamn där operationen kommer att äga rum för att kolla om jag har fått någon tid ännu..

Men senare på eftermiddagen pratade jag med min läkare på vårdcentralen och han sa att jag skulle vara glad för det är en rikigt kunnig läkare som skall operera mig jag står nämligen i kö till han och det är ju inte fel kan jag ju säga.. Men jag hoppas inte att man skall behöva väntar i hundra år för det..

        

Just nu sitter lillan på golvet i en döskallepyamas:) och leker med dvdfilmerna hon har lyckast få ut två så de i varsin hand och sen snurra man runt runt med hjälv av fötterna i golvet:) Denna lilla fjanta. Hon har börjat få för sig att man inte skall sova på nätterna.. hon somnas som vanligt men vakar efter 30 min och är vaken till efter 22.30:( Det är inte kul hoppas att hon vill sova inatt för det behöver vi allihopa här hemma kan jag bara säga helt slut är man..

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards