Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sofie - 2 april 2010 19:03

I onsdags kväll hamnade jag på akuten igen.. Det var min läkare som sa att han ville jag skulle åka in för det har börjat göra ondare.. Så det var bara att bege sig in. Jag kom in vid 18.15 och fick sitta i 7 timmar och vänta på kirurgen det kan jag lungt säga att det var drygt. Vill passa på att tacka min mor som höll mig sällskap :)

Sen kom jag in och fick prata med han han tyckte han kände ett brock men han var inte säker så han ville att jag skulle ligga på obset över natten för att en kirug under torsdagen skulle kolla med.. för han ville inte bestämma något.. Så vid 02.30 blev jag inlagd på akutens obs enhet.. Fick inte sova allt för mycket. Men när läkaren kom så sa han samma sak att det var ett nytt ljumskbrock och att jag skulle bli uppsatt på listan till en ny operation så ny lever jag på hoppet att det inte tar för lång tid kan jag lugnt säga.. Men det är en lättnad att de har hittat en orsak nu i alla fall :)


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards