Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sofie - 3 april 2010 13:42

Idag blev man sur i morse.. Vaknade och kollade ut genom fönstret.. Då hade tidningsbärarna slängt tidningen in på infarten..  När gubben stack till jobbet 5 min senare ringde han och sa att det var ju inte lustigt att tidningen låg där.. Någon jävel hat jui tagit våran brevlåda.... Blir så sur att man inte kan låta andras saker vara.. Blir förband kan man lugnt säga..

Jag har fått ringa och polisanmäla händelsen...

Så nu blir det att sätta upp den som satt här när vi flyttade in..


Idag har det varit rikigt fint väder ute och det är ju skönt det.. Jag vill göra så mycket men jag orkar ej göra något..

Jag har ont i ljumsken sen jag var inlagd.. Skall bara ta och ringa till läkarna på måndag och se vad som händer hur länge man skall behöva vänta..

Men jag tycker det är skönt att de skall göra något åt det i alla fall..


  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards