Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Ännu en ny vecka:)

Av Sofie - 14 september 2009 08:55

Nu är det måndag igen och solen skinner:)

Det har hänt allt möjligt i helegn, Både roliga saker och tråkiga besked kan man lungt säga..

Jag vaknade i lördags med ont i naclen.. Och som jag berättade blev det bara värre och nu idag är jag bara öm som först det började vända igår som tur väl är... Det är lite otäkt att ha så ont att när det krampar till känns det som att man skall tappa allt man håller i... Med tanke på att man ha en liten dotter hos sig mycket..

Igårkväll var lillan sur men jag och min sambo kom överäns att vi skall försöka lägga henne i sin säng såga godnatt och gå därifrån.. Igår gjorde vi så och hon somnade direkt.. Känns skönt..

Hoppas det fungera lika enkelt i fortsättningen:)


 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

14 september 2009 19:52

Det var ju lite sorgligt att Dizel inte fick vara hos dem så länge men det är ju inget man kan veta tyvärr.
Hoppas även att din nacke blir bättre inget roligt när man har ont. Och tappa inte mitt barnbarn (skoja bara lite vet att du inte skulle göra det)
Hoppas allt blir bra med dig hjärtat va nu rädd om dig och ha lite varmt om nacken tror du har suttit i drag då kan det bli så.
Ha det gott hjärtat, kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:09

”Människor misslyckas sällan eller aldrig,  de upphör bara med att försöka.”   ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka  än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla." ”Ju mer du litar på krafter utanför dig sjä...

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:26

En ängel som alltid önskade  att få vara fri har nu blivit det Han lämnade marken så vackert, inget kunde hindra honom Himlen har fått tillbaka sin ängel Han flyger nu fri som en fågel Men här på jorden saknas ...

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker. En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett st...

Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova! Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:27


Att man kan känna sig så tum.   Som allt gått i tur, dagarna känns som en evikghet som runnit ut, livet känns kallt och grått, att man kan såra någon man inte vill, att ett ord kan bli så fel, man kan lätt förlora ett förtronde, men att...

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards