Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sofie - 11 september 2009 17:45

Nu är det klara med att sätta in våra fönster nu är det bara städningen och upphängning av allt kvar det är ju inte lika kul kan jag lova..

Allt tar längre tid än vad man tror. En annan hoppades nog att det skulle gå på två dar känns det som men nu sitter lister och allt som det skall och det känns skönt kan jag lova..

Idag har jag och lillan åkt med pappa för att inte vara ivägen för de när de gjorde det sista..

Vi var en runda på hammarplast i tingsryd och handlade en massa saker till vårat hem men det kommer blir bra när det är klart..

Mitt i röran så kom min syster och hennes kille på besök en runda det var trevlig man  blev så ställd att man glömde fråga om de ville ha något.. Vi sa det att vi får nog överaska de med någon dag ta lillan i vagnen och gå bort en runda det kan ju alltid vara trevlig..

Hoppas det uppsakattar det:)

Tungan ute

Ne återgår till röran en runda

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards