Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sofie - 1 juni 2010 20:46

Idag har jag varit uppe sen 7 sprang igenom vattnet imorse för att det behövdes tror mig.. Provade även för första gången den nya inpackningen.. Det märks inte något ännu men det kanske kommer göra det edter ett par gånger.  Sen passade jag även på att börja med att göra rabbarberkräm innan lillan skulle upp. Jag säger bara det att även jag har lyckats göra det och det är ett mirakel kan jag bara säga..

Sen har vi varit ute och gått med en kompis och hans barn det var en rikigt trevlig runda. Det märks att man börjat röra på sig, Jag har inte lika svårt för backarna längre och det är ju skönt att det är så ..

De ringde även från dagiset där min dotter skall börjar och vill att vi skall komma och bort och hälsa på.. Skall bli riktigt kul att det börjar hända något men det är fortfarande synd att jag inte vet mera om detta med reab bara.. Hade velat ha lite koll om jag skall gå eller inte.. Men jag tror att det kommer hjälpa mig rikigt bra.. Men det var många i kö så det är bara att vänta och se vad som händer..


Detta är lillan och hennes bästa vän så söta är de ihop:)

  

Det är tur att en av bebisarna är glada i all fall:)

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards