Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Sofie - 25 maj 2010 08:24

HEHE

Nu var det redan tisdag igår var jag hos doktorn med lillan.. Hon har inte blirvit bättre men han trodde hon hade en lätt variant av krup?? Men Jag undrade inte om det bara kunde vara en förkylning hon åkt på  med hosta och så!

Men fick inte mycket vättiga svar i alla fall.. Så man får vä´l se om det går över eller ej..

Idag väntar jag på att min mormor skall ringa.. Vi skall fika en sväng med hennes vännina skall bli trevligt.. Lillan behöver frisk luft hjälper för henne!!

Vi hade velat gå på babyrytmiken men med ett förkylt barn känns det inte så lämpligt att träffa många andra barn som är mindre.. Så Jag hoppas att avslutningen blir trevlig..

Imorgon är det sjukgymnasten som gäller får nålar i mig:( men jag blir piggare!

Torsdag hoppas jag att lillan klara av att följa med te barnensgård med henns mormor och mobrorna och moster.. Hoppas att hon har blivit bättre tills dess för det är alltid kul att göra något man ej gjort tidigare:)

Så det är lite som är inplanerat allt denna veckan kan man säga men det är skönt att veta att man har att se framåt till..


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards