Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sofie - 21 september 2009 07:05

I helgen har vi kört iväg en massa skräp här hemma det gör rätt mycket när man få bort det så.. Sen i lördags var vioch investerade i en ny kamera:) Minnerskortet är på väg från ett annat ställe vi beställde ett nämligen från nätet så just nu kan vi bara ta två kort men det blri snart ändring på det..

Igår var jag en runda ute hos min mormor med min dotter. Hennes man hade sina barnbarn på besök och den minasta är ca2 månade mer än min dotter så det var trevligt.. Fick en hel påse med barnkläder det är ju aldrig fel det kostar ju rätt mycket som det gör.. alltid kul att få nya kläder:)

Sen åkte vi hem och gick ner på en loppis de sålde kläder från konkursbutiken så jag hittade bara en kjol te lillan och en tröja till gubben inget te en annan..

  

Idag blir det ett besökt te min morfar. Sen skall min syster klippa och kanske färga/slinga mitt hår hoppas hon vill det:) Man kan ju inte tvinga henne.. Det skall bli trvligt att umgås med sin stora syster lite:)

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards