Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Sofie - 18 augusti 2010 15:32

Idag har vi varit på dagis igen och det gick bra:) När vi hoppade ur bilen tittade hon på dagiser sen vände sig om mot mig och bara smilade:) Hon bara sprang mot grinden. Liten är jätte stor och hon busade så med de andra barna. Det var lite flera barn idag, än igår då de bra var tre med lillan:) Det är skönt att det går så bra. Och att hon kommer och gå med ett leende på läpparna.
Imorgon skall vi prova med att jag går ifrån henne en stund. Tror inte det kommer att vara någon fara för hon brydde sig knappt om mig. Hon var fullt uppptagen med de andra barna.
Jag känner att jag har värkligen valt rätt plats te henne det är lika roligt varje gång man har kommit de är så trevliga och så bra människor som har hand om barna.
Med mig själv är det ingen förändring ännu men jag är sjukskriven nu i en månad till att börja med.. Sen är det bara att vänta och se vad rehab har att säga.....
 
Det är skönt att man har sin familj:)  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards