Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Sofie - 29 juli 2010 12:46

Min onsdag började inte så roligt:( Men slutade desto bättre:)

Jag och lillan skulle gå och hämta tidningen men när vi gick tillbaka så tog jag ett steg i luften( Ett Fylle steg) och ramlade i våran sten trappa med lillan i famnen. Hon flög tre-fyra steg upp i trappan baklänges och slog bakhuvudet i trappan.. Hon skrek till sen snyftade hon ett par gånger sen blev hon bara tyst vilket var riktigt otäkt. Ringde te gubben som kom hem direkt te lillan! Hon blev glad att hennes pappa kom hem:) Då blev hon bara helt tokig. Hon har ett litet märke i huvudet. Jag valde att försäkert skull att åka ner till vårdcentralen med henne.. De kollade på henne och det var ingen fara de se att hon var pigg och så..


Sen åkte vi hem och bara tog de lugnt.

Vi passade på sen te lunchen och grilla lite korv ihop med en kompis.

Sen blev det en runda te karlskrona och lämna skaer te svärmor och co.

Vi passade på att åka in te själva centrum och beställa nya förlovningsringar  som vi har sagt länge:) Vi hämtade ringarnan efter en timme.. Det var tikigt kul att se sin kille med en förlovningsring igen jag har ju haft min hela tiden men han har ju inte kunnat ha sin.


Sen blev det en lugn kväll hemma:) Gubben skulle grävt klart te altan decket med det regnade så det gjorde han ej.

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards