Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Nu närmar sig julen:)

Av Sofie - 23 december 2009 07:25

Imorse vakade jag vid 04.00 as pigg lillan vaknade med strax efter fick lite välling sen somnade hon gått i knäet på en annan:) Så jag la tillbacka henne i sängen ca 04.30 då funderade jag på att gå upp så pigg va jag fasten det blev sent i säng igår. Var nere i stan det var lång öppet så vi handlade de sista julklapparna.. Skönt att vara klar kan jag lova..

Sen så somnade jag om efter 05.30 gick upp vid 07.00 då var man as trött... Skulle gått upp då innan som jag tänkte från början men det är ju lätt att vara efterklock:)


Vi skall faktist ut till min mamma idag och fira jul med min familj så det skall bli mysigt faktist. Första julen med lillan det är specielt för en annan sen kommer tiden gå undan känns det som..  Hoppas att mamma har satt upp granen det är alltid så mysigt när det är framme:)


Innan vi ska ut till mamma så har jag sagt att här hemma skall det städas i ordning....... BLÄ!! Men ett måste

Och mitt i allt kommer extra morfar hit och skall få lite julklappar och en god jul fika.. Har jag tönt mig.. Det skall bli trevlig att träffa han med det var ett tag en nu..

Sist han var nör togs detta kortet.. Det är nog ca 3 månade om inte längre trots att vi bara har max 2 km till varandra:) Vi är med lite lata känns det som..

  

Han skall faktist få en kopia av kortet.. Det är alltid trevligt ju:)

Det skall bli roligt att se han och lillan idag.. Skall se om jag hinner ladda kameran..


Min Jul!

Idag med min familj:)

 

Imorgon blir det att åka till svärmor och fira jul med de;)

 

Juldagen har vi sagt att vi faktist skall fira egen jul med lillan det kan behövas tror jag..

 

Annandagen är vi bjudan till min mormor på julmat men vi har inte bestämt oss ännu hur vi skall göra.. Det är några som skall komma dit och det ör inte allt för stort hemmma hos henne men det är ju mysigt att sitta i knä på sin mamma:) För det tänker jag göra då:) (Så det är bara att passa dig mor min)


Sen på söndag blir det nog en fika med min svärfar och familjen..

Sen är julen över och det skall bli både skönt och inte för jag har alltid gillat julen det jobbigaste är när man skall åka runt men jag har sagt det att det att julen är till för de små så det är därför man gör det..



Lillan ligger just nu i sin säng och snarka:) Vilket härligt ljud:)



Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig jul / julhelg!

För det skall jag se till att jag har:) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:09

”Människor misslyckas sällan eller aldrig,  de upphör bara med att försöka.”   ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka  än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla." ”Ju mer du litar på krafter utanför dig sjä...

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:26

En ängel som alltid önskade  att få vara fri har nu blivit det Han lämnade marken så vackert, inget kunde hindra honom Himlen har fått tillbaka sin ängel Han flyger nu fri som en fågel Men här på jorden saknas ...

Av Sofie - 19 september 2010 18:09

Ja vad skall man säga! Redan en vecka till har gått och mycket kan jag lätt lova har hänt. Mycket personligt jag inte går in på. Men samtidigt lite roliga saker. En bekant har fått en liten flicka för drygt en vecka sen grattis till er:) Och ett st...

Av Sofie - 12 september 2010 22:51

Jag har varit jätte dålig på att skriva här kan ajg lova! Det är bara så att jag har tröttat på att folk som inte igentligt bryr sig om mig försöker veta härgenom hur det är här hemma och det är bara så att det kommer inte folk få veta.. Här kommer...

Av Sofie - 26 augusti 2010 13:27


Att man kan känna sig så tum.   Som allt gått i tur, dagarna känns som en evikghet som runnit ut, livet känns kallt och grått, att man kan såra någon man inte vill, att ett ord kan bli så fel, man kan lätt förlora ett förtronde, men att...

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards