Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sofie - 28 oktober 2009 14:51

Imorse började jag städa iordning här hemma det behövdes:)

Sen blev det en runda ner till stan för att handla lite frysen fyller ju inte sig själv tyvärr:)

Sen var det bara hem och pack upp alla varorna.

Tog en runda ner till en underbar vän min dotters gudmor och vi gick en runda kort och gått runt nästan hela kallinge det var trevligt imorgon skall vi ta och åka till tingsryd vi skall bada med lillan och sen skall vi gå på börjes det kommer att bli rikigt trevlig tror jag i alla fall hoppas att det är fint väder det är trevligare då..

Att prata av sig med henne är underbart skönt vi tänker rätt likt och hon har med varit med om mycket som sårat henne fast på ett annat sätt än vad som hänt för mig..

 

Just nu har lillan somnat en runda så här är lungt och skönt gubben på jobbet och hon i sängen:) Skall snart börja fixa med maten börjar bli hungrigt här...

 

Min mamma ringde innan idag..

Jag säger bara det att folk inte har annat för sig så vet du vad jag menar:)

Jag är ingen ängel men det tar priset det du frågade kan jag lova.. Jag trode inte att den presonen hon berättade om var en sådan ängel själv man kan inte fatta det kan jag lova..  Jag började fundera en massa efter vårat samtal och kan lungt säga att man blev väldigt besviken att personen säger så.... Jag visste inte att de hade skunkigt dåhär lågt redan. Jag trodde nog aldrig i alla fall inte det få jag nog säga.. Man fundera om man snat våga prata med personen till fråga det kan ju vara så att de inte alls lyssnar på det man säger men det har jag ju redan märt att så ligger fallet till eller?? Vem vet hur de tolka de man säger....

Hoppas att inte att det är elkat att inte ha så mycket med personen till fråga att göra.. För efter vårat samtal så insåg jag det att jag blev så besviken och sårad av hur det håller på så jag tänker ta ett steg bakåt för jag vill inte bli sårad mer jag har en familj att tänka på det är det vikigaste för mig i alla fall..

 

Jag har tänkt mycket idag att värden är så liten man måste vara rädd om de få vänner man har....

Man kan nog säga att jag blev rikigt besviken/ ledsen men det kommer de aldrig fattar för de har ju inte gjort något som vanligt....

  

 

Att folk inte sköter sitt och inte lägger sig i andras liv det är en stor fråga som aldrig kommer få ett svar har jag insätt i alla fall......

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards