Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sofie - 19 oktober 2009 13:58

Idag har vi varit på föräldragrupp:) Det var på öppna förskolan här i hemma orten det var kul att träffa lite annat folk men det var nog inte riktigt min sak att åka på sådant.. Nu har man provat i allla fall:)  Jag åkte bort till en kompis sen en kort runda tackade henne för allt i helgen fick två påsar med kläder en till mig och en till tösen det var riktigt fina kläder och det är alltid tacksamt kan jag lova:) Jag var borta och gav henne en liten slant som tack hon har ju med behov av kläder och till sin son ett litet bidrag är ju alltid välkomet..
Tungan ute
Tanken är att det blir en långpromenad först på morgonen ner till babyrytmiken.
Babyrytmik med lillan och dansa och sjung sen en kort runda på stan är nog tankarna.. Skall jämföra lite priser på barnkläder i butikerna skall till Ullared i helgen och det är ju bra att veta lite här hemma vad det kostar så man inte bara handla för handlandet skull:) Det kommer vara mycket man handlar ändå tror jag:) Det är som skall bli roligast är att komma bort från hemmet kan jag lova.. Vi skall bo i en stuga där uppe så vi åker lördag morgon och kommer hem söndag kväll:)
 

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards