Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Sofie - 4 oktober 2009 19:18

Igår vid 8 var min smabo i stan och hämtade en kompis som skulle hjälpa till med häcken som vi hämtade i fredasgs kväll.. Vi åt först lite frallor och hoppasdes på att det skulle sluta regna:) Men nej det gjorde det inte kan jag lungt lov och säga.. Men de tog tag i saken och gick ut ändå för det skulle bara bli värre.. De var som dränkta katter som var som barn och lekte med lera... Så de fick hålla sig ute kan jag lungt lov att säga.. Men det gick undan kan jag lugnt lov och säga.. De satte hela häcken fram till ca 15.. så de satte totalt 151 plantor.. Det gick undan och bra blev det.. Kommer bli ännu bättre när det sitter rikigt fast med:) Sen för att tacka våra vänner bjöd vi de på mat på en resturang.. Jätte trevligt var det.. Våran dotter bruka sova runt 19.30 inga problem hon somnade i vagnen och var rikigt duktig tjej. Man är rikigt stolt över henne.. 


En komentar till min svärmor hon har smakat potatismos med det var oxå populärt men ja självklar fick hon börja med det godaste så gör ju alla andra:):)

  


Nu ligger lillan och sover gubben är iväg en runda så här hemma är så lugnt:)

Hoppas ni alla haft en rikigt trelvig helg.. 

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards