Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sofie - 2 oktober 2009 08:01

Idag är det 8 år sen vi kom hem från skolan och mamma och pappa hade något att berätta för oss alla barn satte sig i köket och vi väntade.. Vi såg att de var jätte ledsna och man började sställa frågor..

Min syster och jag undrade driekt vad som hade hänt med våran morfar..

Han har varit mycket dålig nämligen men det var inte han det gällde det var våran älsta morbror...

Mamma hade fått ett samtal att danne inte fanns mera....

Varför snutrrade en fråga runnt i huvudet och det gör det ännu.. Det var min gudfar med så jag kan väl säga att det är mmycket kännslor inblandade han betyder mycket för oss men jag lider mest med våra kusiner de har ju mist sin pappa.. Och ingen vet in direkt varför han gjorde det..

Om det var medingen att det skulle sluta så eller råkade bara bli så..

Jag tänker ofta på danne kan lugnt säga han ståd våran familj nära..


Jag minns en gång då julen 2000 då satt jag och min kusin hans son och spelade krona i min mormors hall han kom ut och satte sig ner och pratde med oss:) '

Han gav oss varsin enkrona från 2000 den har jag fortfarande kvar:)

Sen sa han att tänk den dagen ni har fått barn vad mysigt det skall bli att busa med för tiden kommer gå så fort vi bara skrattade åt han...

Men idag ca 9år senare sitter man här och har blivit mamma och en helt underbar dotter och då tänker man var är han nu.. Var var han när man tog studenten, när mina kusiner fyllt år/ deras studen..

 Man kan inte rikgtigt fatta vad som händer och varför han natten till den dagen gjorde som han gjorde....

 Kommer nog aldrig förstå varför.

Men en sak vet jag att jag saknar honom något enormt man kan väl lugnt säga att detta är en kännslig bit att tänka på..

Han kommer alltid har en speciell plats i mitt hjärta.....Han kommer alltid vara min skyds ängel...

  

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards