Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Sofie - 18 september 2009 12:27

Varje morgon när jag vaknar

Känner jag längtan och saknad

I mitt hjärta du alltid finns

Mitt hjärta klänner smärta och en besvikelse

När jag minns

Att du inte finns kvar hos oss på jorden

Jag kan höra de sista orden

Du sa till mig den gången

Allt du lovade och sen bara svek

Sedan dess har tiden varit lång

Och allt känns tungt

Nu när man sitter här och tänker

Tårana dem bara blänker

I ögat så sorgset

Allt som du har missat dessa år

Altt du bara lämnade oss den dagen

Kommer nog aldrig förstå

Varför du gjorde som du gjorde

  

Sista gången man hörde av dig vaar för 2001 denna tiden..

Sen kom knappt två veckor senare beskedet om vad som hänt kommer aldrig glömma det.

Minns så väl sista julen då vi satt på mormor och pratade på golvet din älsta son du och jag vi fick varsin enkrona av dig som står 2000 på. Vi pratade om allt möjligt du sa att tiden går snabbt snart har väl ni blivit stora och fått barn vi bara skarttade åt dig. Men du lovade att du alltid skulle finnas där hos oss genom svåra tider med mera.

Idag sitter jag här har fått egna barn och fundera var är du nu??????

Varför lämnade du bara oss på det sättet hur kunde du?????

Det är nog svar man aldig kommer få....


Av Sofie - 18 september 2009 06:46

Nu är det fredag morgon har precis ätigt lite frukost med sambon innan han begav sig till jobbet..

Vår dotter klara detta finnt med att vi går och lägge henne i sin säng och säger god natt:) Hon är riktigt duktig igår låg hon och pratade med sig själv en 30 min man hörde hur hon låg och skrattade:)


Idag blir det kort visit in till karlskrona fika med en kompis samt en runda upp te jobbet och vissa lillan:) sist jag var där hade alla semester men förhoppningsvis är de tillbaka nu:) Det blir ju lätt så när det är ett sommarbarn man fått...

Sen ska vi hem och få lite ordning på röran..

Trevlig helg på er alla..

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards