Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Sofie - 16 september 2009 20:10

Min ängel från nässjö ringde idag hon är här nere i trakterna.. Tyvärr är det inte roligt för henne det är mycket som händer i hennes familj.. Och det är ju så när man har familjen i blekinge får man lämna huset och gubben och komma ner när det är något..

Du skall veta att jag tänker på dig rikigt mycket jag vet att du har det jobbigt nu men hon kommer klara detta finnt.. Så många motgångar du har klarat dig över redan är detta inget, Och sen är det ju så att ni är ju släckt med varandra du har en stark vilja och det tror jag hon med ha och det kommer sluta med att ni får det bra:)


Min dörr är alltid öppen för dig om du vill komma ner och prata om det är så..

Det var skönt att få se dig en runda man märker hur mycket man saknar dig:)

Och som du sa lillan blir glad av att se digFlört

Hoppas att det oddsen är på våran sida på fredag hade varit rikigt kul om vi hade kunnat bada med lillan ihop skulle vara kul att lära sig hur man skall dyka med de så hon ej blir rädd..

Älskar dig vännen min:)  

Av Sofie - 16 september 2009 06:49

Igår var det dax för rytmiken igen det var lika trevlig denna gången:)

Vi gick ner till stan innan rytmiken för att jag hade tänkt mig att lillan skulle sova lite innan men en halvtimme så halva resan.. Från mitt till stan tog det 1timme och 7 minuter och då har man inte sprungit frram med barnvagnen vi gick lugnt fram och pratade med en kompis som med skulle till rytmiken med sin son:) 

Vi burkar var bland de 5 första men det är så skönt att bara kunna sitta en halvtimme och ta det lugnt och pratar lite.. Det är alltid lika trevligt.. Igår var det ett gäng nya till som kom.. Det var kul att träffa de jag viste vem två av de var:) Innan vi kunde fortsätta våran runda fick jag ge lillan lite mat efter rytmiken.. Hon var varnsinnig..Men så är det när man är liten och hungrig.. Hon är så rolig för hon har ingen ro att sitta med en massa andra runt sig för att äta så hon äter lite sen vill hon inte mer men det är väl lätt att det blir så när man har det lungt hemma om dagarna.. Det är ju det hon är van vid.

Det är rikigt skönt att gå så långa runder man skulle ju hem med sen efter en kort runda i stan:)

Det var inte lika kul...

Man har ingen kondition längre har en annan kommit på...


Det känns som det är lättare att gå och lägga henne om hon är rikigt trött än om hon är halv trött för då blir hon vansinnig men det är bara att stå ut om man vill det skall fungera med tiden:)


  


Idag var det kallt att vakna vid 06.00 det var bara 4 grader ute och 21 inne men det gick att komma upp med..

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards