Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sofie - 14 september 2009 20:03

Just nu ängtar jag tills i moron hoppas att vdret är lika fint som det har varit idag.. Får då blir det en lång runda på morgonen ihop med en kompis och hennes son:) Det är ju babyrytmik i Ronneby.  Då jag skall ta med kameran och ta lite kort det kan ju vara roligt att ha det i hennes album sen..

Pratade med en kopis idag som skall ha en liten bebis på fredag:) Önska henne all lycka till till detta:)

Hoppas att det sätter igång snart för henne hon längtar så efter att hennes lilla bebis nu.. Vi får se om det inte händer något med henne innan onsadag så skall jag få träffa henne och ta en fika med henne hoppas att vi hinner träffas innan:)

Vi får väl se hur det blir..



Av Sofie - 14 september 2009 08:55

Nu är det måndag igen och solen skinner:)

Det har hänt allt möjligt i helegn, Både roliga saker och tråkiga besked kan man lungt säga..

Jag vaknade i lördags med ont i naclen.. Och som jag berättade blev det bara värre och nu idag är jag bara öm som först det började vända igår som tur väl är... Det är lite otäkt att ha så ont att när det krampar till känns det som att man skall tappa allt man håller i... Med tanke på att man ha en liten dotter hos sig mycket..

Igårkväll var lillan sur men jag och min sambo kom överäns att vi skall försöka lägga henne i sin säng såga godnatt och gå därifrån.. Igår gjorde vi så och hon somnade direkt.. Känns skönt..

Hoppas det fungera lika enkelt i fortsättningen:)


Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards