Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sofie - 1 september 2009 14:30

Idag har jag och minn dotter gått på babyrytmik för barn upp till 1 år..

babyrytmik är en tevlig form att umgås med sin bebis och med andra små barns mammor. Att dansa och sjunga ihop med barnet är rikigt kul..

Det började med att vi fick sitta och små prata lite och vi kom fram till det att min dotter var den minsa i rummet:)


Vi började med en låt där vi sjöng alla våra barnens namn.. och det var roligt att se alla bebisarnas miner alla skarttade.. Det bästa är att man har inga måsten man gör det man vill med sitt barn man dansar och sjunger så att det passar oss.. Är det något man ej vill så gör man inte det.

Jag kan inte säga att jag är relitiös men den sisa sången vi sjöng tyckte jag var bra..

Det gick så här

Jag tänder ett ljus! 

Jag tänder ett ljus, för barnet i min famn

låt ljuset brinna för ditt namn

För dagar som ska komma

och allting som ska ske.

Jag ber dig Herre, att alltid vara med 

VI tänder ett ljus, för barnen på vår jord

låt ljuset brinna för ditt ord

För dagar som ska komma

och allting som ska ske.

Jag ber dig Herre, att alltid vara med 

Visst är det fin text..


Sen fick de som ville be en bön den gick så här:


Gode fader jag är här

Du tycker om mig som jag är

Du är nära du är god

Du sköter mig emd tålamod..


Jag har aldrig hört den innan är det någon annan som har gjort det??

Presentation


Välkommna!

Detta är en blogg om mig och min familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards